Wednesday, December 1, 2010

mata ke mata, kehati hati ke hati ,hati-hati

gila, ndk lah ak mahu stay d rmh ..bosan ..hari2 online..bgus klo dapat duit .,bagus lagi aku kerja ..haha :D ..dpt jgk duit ..lagipun tidak bosan ni time kerja ..sporting pekerja2 sanah.,boleh bawa main ..bukan macam parkson 1b tuh..,ketat btul prturan ..boleh sakit jiwa ..
..ada hantu getek di pacific, ndak blh tnggalkan CATHERINE&ALICE nnti hantu-hantu(zahir&anip) pergi kacau ..tidak boleh di biarkan tu..haha..
erm ya,ada dua PEREMPUAN kerja di parkson 1b tu.,lawa ni ..macam china atau memang china ..
jaga kasut sekolah dorang .dekat dengan dorang HAFIZAH(KUCY) ..,tapi tadi tuh dua perempuan pandang-pandang aku ni .Ceh ~ hha(macam kau tahu?) pasal aku pun pandang-pandang dorang ..hha XD ..(mata ke mata ke hati ,hati ke hati hati-hati) ..hekhek ~ ..
apa lagi mahu tulis ah ? ..erm ..oh ya.,kalau aku pandang CATHERINE kan..semangat ni mahu bekerja.,langsung ndk terasa penat..kira ok lah tuh kan..jangan jak tingok perempuan BERNAFSU pula..hahaha ...
erm ? ..berapa kali sudah aku post pasal CATHERINE ni ah ? ..hahaa ..
muka CATHERINE ni bikin aku semangat ..hahahahaha ..ikut kan hati kemarin last day aku kerja ..tapi fikir balik..bagus kerja boleh jumpa CATHERINE .. hhe XP
K.min pun sudah cakap tadi,"kalau kamu ubah fikiran datang lah besok,Kerja" ..
(perempuan di 1b tu ?)..tidak apa ..ada HAFIZAH(KUCY) ,aku suruh .tanya nama ,kalau ada FB ..minta ..haha XD ..mahu ngurat, kalau dapat alhamdulillah ^^..kalau tidak astagahpirullah ..


No comments: