Wednesday, December 8, 2010

8/12/2010

woww ~ kuat kan .. ini lah hasil bila broken heart ..jangan fikir lelaki tiada perasaan bila breakup dgn perempuan ah..tadi pun aku tingok kena tahan jak air mata ..kesian member aku ni..sudah lah tangan kanan dia tu sakit ..dia gnh jgk tu tangan buang marah ..=_=" u rock lah pai..tabah jak lah ..memang macam ni hidup ..,aku pun pernah kena macam ni sekali ..berabis aku antak puncher tu ..by th way pai ..jangan terlampau mndalam bila bercinta ..(mentang2 single snang jak ko cakap) ..^^bunga bukan sekuntum..
1borneo maree, ..bosan aku dalam rumah..jadi aku pergi 1b jalan2 saturang ..lepas tu nampak refai di boboland ..samah2 lah brjln ..

tring !~
- jangan bilang suka,kalau tidak sepenuh hati,kerana anda boleh membuat si dia terluka..
-couple bukan barang mainan, jika anda sudah bersamah si dia ..jaga lah dia dengan apa yang ada..jangan sakitkan hati si dia ..
-jika anda fikir dapat couple dengan si dia dan break akhirnya ..lebih baik anda lompat ke dalam sungai ..
-jika anda couple dengan sia dia hanya menginginkan nafsu ..alamatnya ..kena lah penumbuk di pipi ..

tring2 !~
-ehm, ?..member2 kat fb banyak dah in relationship..
-aku, ?..haha. besa lah single .. ^^
-apa lah rasa couple sekarang ni ?lamanya tidak terasa couple..haha..power2 ayat orang sekarang,...ish3..

No comments: