Monday, December 12, 2011

lovely day :D

gambar2 2011 ..:D





sedih lah juga 2011 mau habis ... 2011 memang best :) ..bnyk yang aku buat dlm tahun ni...haha ..tapi tahun2 sebelum ni pun best jga ..setiap tahun msti ada ja benda yg best sampai ndk mau prgi tahun seterusnya,tapi apa boleh buat ..MUST go on kunun..haha :')
tahun depan baju sekolah tiada sudah.. ntah lah ,time sekolah ndk sabar mau keluar dari sekolah..sekarang ? .mcm mau sklah blik tahun depan ..so patut sedih kah happy ni ahh..haha..

perangai aku di alam persekolahan:D
2000 <--- tedika, kalau ingat2 balik teda apa2 yg best..besa lah budak2..nakal2 ja..
2001 <--- wah tahun 1,menagis mau pulang ja ah ..sampai semua ckgu pun kenal ..hahaha
2002 <--- ketua kelas :D ..taiko lah jgk, triak2 org ..ahaha ..dan pernah bgaduh. sekali tumbuk patah terus gigi dia :) ..kuat kan..ahaha
2003 <--- jatuh pangkat ,haha ..pelajar biasa ..kena buli ja..duit abis kena tapau ..-,-"
2004 <--- yup ada besfriend, alwie namanya ..haha..dlm sekolah melekat ja ..sekrang msh brkontek ah..haha..
2005 <--- tahun ni aku ndk ingat, macam ilang ingatan aku tahun ni *serius* ..ndk dapat imbas apa yg jadi..mngkin teda yg special mau diingat ..haha
2006 <--- waa, upsr :D ..time ni gila betul dengan ps2 ..main game ja karaja ..haha
2007 <--- ahh,time ni santai ..ps2 ja ahh..gila babi btul sama ps2 ..perna tu sampai 1mnggu ndk mandi,ndk makan sebb main ps2 ja ..blik ja dari sekolah ps2 mari..hahaha :P
2008 <--- zaman aku jadi jackass, ada ja kerja bodo yang aku buat di sekolah .hahaha ..ada vid mau tngok?..hahaha :P
2009 <--- yup ,time ni rock sudah.smpai PMR pun ndk risau .haha jiwa indie,shuffle lah sangat..:)
2010 <--- HIDUP photographer lah sangat, haha ..gilababi lah time ni sama gambar2 ..:D
2011 <--- hahaha, orang spm ..serius lah sudah time ni..belajar lah sangat :P..teda gaya tahun 2011
2012 <--- ?? ntah lah,just wait and see :D

No comments: