Friday, January 7, 2011

khurafat

orang kata,orang yang bunuh diri ni tak kan tenteram .. ◣_◢

..iyaa aku copyCat..aku copy ayt mv khurafat..napa ada yang kurang senang ? ..-.-
copyCat-ayat time fs(friendster) lgi ni ..ayat ni lah paling femes ..ada lagi tu, bkn copycat jak..copydog,copypig, dan sama waktu dgnnya..
and, kalau time fs tu ..lagi bnyk musuh ..femes lah dia..-.-?
tadi buka fs mcm tu jgk ,teda apa perubahan ...cmmnt semua msh dari 2009..

dan, iusss!! MACAM btmbah ni org china d smk.tebabom ..lawa eh siwi2 china ..biar pun msh muda form3 ..mau jgk aku p form1..pasal kalau aku naik p form5 cnfom china brkmbang dgn pesatnya di smk.tebabom tu ..tapi mlngnya aku sekarang form5 ..last year dah kat smk.tebabom tu..ndk lah dapat kcau siwi2 china atau suci2 mata ..

seterusnya, alahai bapa aku ni, aku upload gmbr p blog pun kena tnya..-.-
time bpa aku msh noob gnh fb, brabis di tnyanya aku ..-.- ..tapi jawapan aku "entah" "entah" dan "entah" ..tpi sekarang PRO sudah entah lah sepa yg ajar..smpai aku pun ndk perasan bla pula aku ksh confirm fb bapa aku,ssh sdh mau kacau2 siwi2 di fb. -.-

itu jak lah aku mau kongsi,assalamualaikum ^^

No comments: