Tuesday, October 19, 2010

yaw~

pikir-pikir balik ..mcm rugi klo ndk kpel time sekolah ni..

orang nerd pun pandai kpel yg aku ni lagi ..hahaha..ndk sdh pndai kpel alahaii~ =_=""

yang aku tau, aku bukan gay lah ..:D

ada kah ini memalukan ??..hahaha

someone tell me pls..:D i neet some advices

hye, you..yeaa you lah..cant give me advice.. :D

biar pun kpel ni kadang3 mmbuatkan sakit hati ..dan membuat ssorng itu

kecewa,merana,menangis,dan sebagainya lah .. pendapat aku lah kan ..mcm pengalaman

zaman sekolah ni ..klo 4-5 thn dari skrng kita flashback zaman sekolah ..mngkin lucuh

cerita kpel2 ni ..:D ..

oww yaa..

mcm bawa org kpel ?? (terserlah bah kebodohan)

-ui,kpel kita ?

-psst, blh isi borang ?

-will you be my relationship ?

-sudi mnjadi ..bla bla bla

ahh ..ndk lah aku tau ..

mmng aku ni ndk layak kpel kali..hahaha ..

ceh!! memalukan betul ..

pa lgi mau tulis ah ?

i love you/saya mencintaimu. ? ee ..gali-gali aku dngr ni ayat ..

mahal kita/sarang hae(korean)/te amo(latin)/wo ai ni(chinese)/suki desu(japanese).

ayat macam ni i like ..:D

by the way, aku kalah dngn adik aku..adik aku baru form1 pndai b'pgang tngn sdh ngn pmpuan ..aku nmpak depan mata ..punya lah..aku ma pkcik aku nmpak ..apa lagi kena ksh ketawa lah aku ..pui! punya adik minta puji ..hahaha..kedot btul ..sh**t..
muka sudah lah poyo ..sengal ..(Lek,jan manas2) ..hahaha


k! ..ni blog aku mau kasih Mix ..sini lah cerita sal gmbar ..sini lah jgk cerita sal sinta hahaha ..:D

aku mau tpis dlm english ..tapi ..english aku pun teda2 ..ndk pa lah ..terserlah juga aku ni orang melayu :P ceh~

wou~ ..panjang ni kali post aku(panjang kah jgk mcm ni ?) ..hahaha ...firstime lah pnjng mcm ni ..:D

pelan2 kamu jak kamu ah ..:D

No comments: