Sunday, May 2, 2010

huraeyy

jumaat baru2 nie jln p 1b ...:P
ikut zera dngn kkak dea..
lw tul2 aku dgn zera yg ikt kkak dea ..mo mnyampuk
..tpi ndk aku besa ngan geng2 kakk dea ..aku jln lah solo2 ..haha
best lah jgk ..jmpa C cewek lagi ..haha ..bahagianya ..XD ..jkjk
jmpa syra ..mo ikt drng bjln ..tapi kwan2 dea 1 jak aku knal C Fera 페윤 東方神起 ..
yg laen ndk knal ..biar pun prna nmpak ..haha ...
tpi ndk lpa lah iron man 2 best gila !!!
smart lah ...XD
dua kali aku tngok sabtu bru2 nie pun tngok ..haha ...kaya kan ..XP

sabtu thu pla ..jln ngan geng2 karas ..haha ..
prjlnan jejaka2 lah kunun..wahaha..
smpai 1b jam 10 ..smpai2 jak p Cc ..maen dota ..abis maen dota tmpah tiket..pastu mkn mac'D ..full gila lah d mac'D thu ..pastu msk pnggung ..
bla3 ..kuar pnggung ..pas thu drng anip,rafi,taufiq,arif ngan kzen anip..ndk aku knal ..drng plng awal ..jam 3.30 kah ndk slap ..
aku ngan shahrul shah jak lah msh d 1b..shahrul mo bli tali kasut ...skli ndk jdi ..bli icecream trus plng ....smpai rmah rhat jap ..kena sruh mndi..mo jln p 1b ..hahaha ..gila ..
penat owh ..smpai jak 1b maen game trus ..adk aku yg msh kcil dan comel mo maen game ..hehe ...
skali aku t'jmpa asyraf ..huu..takazuk sia jln2 syak jmpa dia trus ..haha ..
dea ngan kluarga dea mo tngok iron man 2..tpi ndk dpt ..pham2 lah ..femes bah thu iron man..XD ..
pas thu ..aku maen punch ..dngan kuasa yg aku ada time thu ..ngantuk2 lgi ..skli aku cibas ..86 jak ..huu ..:P ..sllu 90 ke ats ..haha
skli tngok asyraf maen ..dea punch ..wooow !!..105..tpi tngan pun luka lah ..haha ..kinded kuat tul ..XD..tpi ndk hairan lah ..bdan pun bsar dri aku ..naik kening aku tngok dea cibas thu ..haha..

ending .:D ..

No comments: